Wegbreng camper.

16 januari 2020 - Zoetermeer, Nederland

Al een tijdje dachten wij erover om een wegbreng camper special te boeken. Wij gaan dit nu doen !!
Het gaat  gebeuren vanaf begin Maart 2020.
We halen een nieuwe camper op in Middlebury bij Chigago, en brengen hem dan naar een verhuur locatie, in ons geval Las Vegas. Wat voor camper wij mee krijgen is een verrassing. We mogen daar 29 dagen over doen. Nadeel is dat het in Chigago nog koud is, dus we gaan de eerste dagen snel naar het zuiden en dan westwaarts. De hele route is voor ons nieuw gebied. De route is globaal langs de steden Nashville, Memphis, New Orleans, Houston, San Antonio en Tucson naar Las Vegas. Tussendoor veel natuurparken. De temperatuur in het begin is winters maar daarna wordt het steeds warmer.

We willen weer een blog bijhouden. Deze willen wij graag delen met jullie en voor ons is het makkelijk om het later weer terug te lezen waar en wat wij beleefd hebben.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Je hebt maar ene.....:
    16 januari 2020
    Wat een mooie reis zeg. Stukje route 66. Helemaal gaaf. Het moet erg mooi zijn in New Mexico. Ik heb nu al zin in de verhalen. Groetjes en veel plezier met de voorpret Dennis en Agnes