Reacties

Peter Kläring Geniet van de momenten. Ziet er fantastisch uit. 15 mrt. '20
Marion Post lekker chicken pot pie, graceland ziet er geweldig… 15 mrt. '20
Paula Geweldig hoe jullie ons laten mee genieten. 15 mrt. '20
Chris van Roon Ziet er allemaal prachtig uit, en geniet van de verhalen.… 15 mrt. '20
Paul Leuk om te zien hoor die typisch Amerikaanse stadjes.… 15 mrt. '20
Huub Albers Heerlijk jongensdat is weer genieten zo hebben wij… 14 mrt. '20
Bart Hallo vakantiegangers. Als ik het zo lees reizen jullie… 14 mrt. '20
Wout Jonker Ziet er allemaal goed uit luitjes; het weer zal straks… 13 mrt. '20
Paul Wat een joekel van een camper. Met slide-out nog wel.… 13 mrt. '20
Gerrit en Anneke Dat zijn weer mooie verhalen! Fijn dat alles goed… 13 mrt. '20
Mirjam huttinga Dikke kus!! Leuk om jullie vanmiddag even te 'zien'.… 13 mrt. '20
Frieda Wat een mooie , lekkere grote camper.......super.… 13 mrt. '20
Jolanda Huttinga Wat een camper hebben jullie. Wel heerlijk luxe. Ben… 13 mrt. '20
Jolanda Huttinga Lekker genieten van jullie mooie reis 😘 13 mrt. '20
Nel Wat een grote camper, geweldig. Goede reis en tot… 13 mrt. '20
Marianne Mathilde HendriksAlbers Hoop voor jullie dat de dingen die je wil bezichtigen… 13 mrt. '20
Corry Hoe B en B . Genoten van je verhaal.wees maar blij… 13 mrt. '20
Ed en Trudy hey buurtjes, heb met enige jaloezie jullie verhaal… 13 mrt. '20
Stanny en Rose Dan blijven jullie gewoon wat langer in de USA. Logeren… 13 mrt. '20
Wout Jonker Als je genoeg WC papier bij je hebt is er niks aan… 13 mrt. '20
Je hebt maar ene..... Dat vind ik ook, laten we hopen dat jullie alleen… 13 mrt. '20
Bert Gelukkig net op tijd vertrokken. ( vlgs. Trump geen… 12 mrt. '20
Sonja Fijne reis en lekker genieten! 9 mrt. '20
Henk en Yvon Gaaf hele fijne vakantie!!! 8 mrt. '20
Bart en Remke Mooie trip, veel plezier! 7 mrt. '20
Stanny en Rose Berend en Brigitte er staat jullie een fantastisch… 6 mrt. '20
Chris van Roon Veel plezier, dikke jas mee voor begin en zwembroek… 6 mrt. '20
Bart Heel veel plezier, geniet ervan. Ben benieuwd naar… 4 mrt. '20
Astrid van Oort Goede reis en heel veel plezier 4 mrt. '20
Gerrie te Riele Spannend wordt het nu. Ik wens jullie een hele bijzondere… 3 mrt. '20
Marianne Mathilde HendriksAlbers Veel plezier . Dat zal best wel lukken. 2 mrt. '20
Gerrit en Anneke Goede voorbereiding is het halve werk..... en geeft… 2 mrt. '20
Veronique Heel veel plezier! Geniet ervan! 2 mrt. '20
Paula Mooi vooruitzicht. 2 mrt. '20
Jolanda Huttinga Aftellen 🤗🤗. Het wordt vast weer een geweldige… 2 mrt. '20
Frieda Ziet er super gaaf uit! Veel plezier met de voorbereidingen… 2 mrt. '20
Je hebt maar ene..... Wij zijn zeker benieuwd. Zoals jullie weten apen we… 2 mrt. '20
Peter Kläring Jullie hebben nu al reisplezier. Mooi hoor. Ben benieuwd… 2 mrt. '20
Corry Goede reis en veel plezie.r 2 mrt. '20
Wout Jonker Spannend weer ; succes ! 2 mrt. '20
Wout Jonker Maak ook onderweg ff een video hoe jullie alles aansluiten… 16 jan. '20
Je hebt maar ene..... Wat een mooie reis zeg. Stukje route 66. Helemaal… 16 jan. '20